FANDOM

Airzel
250px-Airzel GI.png

İlk Görünüş:

Maske Düşüyor

Yaş:

Öldü

Irk:

Gundalialı

Takım:

On İkili Takım

Bakuganları:

Strikeflier

Savaş Türbini(Savaş Donanımı)

Seslendiren

Serkan Şen

"Birinin evine izinsiz girmek kabalıktır.Bilmiyor musunuz çocuklar?"

Airzel

Ön Tanıtım:Edit

Airzel On İkili Takım'ın Ventus savaşçısıdır.Aynı zamanda Gundalialı Güçler'in komutanıdır.Bakuganı Ventus Strikeflier'dır.Airzel Gill'in öğrencisidir.Ekipteki takım arkadaşı Stoica'dır.

Genel Bilgi:Edit

Airzel ilk olarak Gundalian Invaders sezonu'nun 2.bölümü'nün başında Nurzak,Stoica ile birlikte İmparator'un önünde diz çökerken görülmüştür.

11.bölümde Kazarina,Gill ile birlikte Neathia'ya Element'i almak için saldırmışlardır.Airzel bu saldırıda Neathia Komutanı Elgriht'i esir almıştır.

12.bölümde Airzel İmparator Barodius'a Element raporunu verirken gözükmüştür.

14.bölümde On İkili Takım'la birlikte Neathia'ya saldırmıştır.Bu savaşta Shun ile savaşmıştır.Kutsal Küre'nin Drago ve Dharak yakınlaşınca Gundailan'ları Gundalia'ya taşıyınca Airzel'in Shun ile maçı yarım kalmıştır.

15.Bölümde Neathia saldırısı sırasında Mason ile birlikte Marucho ve Jake'e karşı maç yapmıştır.Maç ortasında Marucho'nun savaşı berabere bitirmesi yüzünden bu maçta berabere bitmiştir.

22.bölümde Interspace'den kaçırdıkları çocukları Savaşçılarla savaşmak için kullandılar.

23.bölümde Stoica'yla beraber İmparator'un önünde diz çökerken görülmüştür.

24. ve 25.Bölümde Kazarina ile beraber Shun ve Fabia'ya karşı uzun bir maç yapmıştır.

30.Bölümde Dan'i Shun ve Marucho'dan ayırıp onlarla maç yapmışlardır.Shun ve Marucho maçı berabere bitirmeleri yüzünden bu maçta yarım kalmıştır.

34. ve 35. bölümlerde Marucho yaptıkları maçta berabere bitmiştir.

36.bölümde Savaşçıların Neathiaya gitmesini engellemek için On İki Takımla birlikte Savaşçılarla savaşmıştır.Daha sonra Airzel'de Stoica ile birlikte Neathia'ya Savaşçıların arkasından gitmiştir.

37.Bölümde ise Gill'in Kazarina'yı öldürmek için Gundalia'da kaldığını Stoica'ya söylerken İmparator Barodius onları dinlemiştir.

38.Bölümde ise Gill Neahia saldırısına yardım için gelince Barodius Gill'i Kazarina'yı öldürdüğü için öldürmüştür.Dharak Gill'in gemisini vurduğunda Airzel Strikeflier ile birlikte Gill'i korumak için geminin önünde durmuşlar bu yüzden onlar da Gill ile birlikte ölmüşlerdir.

Önemsiz Bilgiler:Edit

  • Airzel görünüşüyle Battle Brawlers Orijinal sezonundaki Naga'nın melez bakugan Ventus askeri Hairadee'yi anımsatmaktadır.
  • Airzel Gill'e sadık olmasından dolayı New Vestroia sezonundan Gus Grav'a benzemektedir.
  • Airzel maçlarının çoğunu Shun ve Marucho'ya karşı yapmıştır.
  • Airzel'in saçı Zenet'le aynıdır.İkisinin'de saçı tek gözlerini kapatır.
  • Airzel bir öğrenci olmasına rağmen maçları'nın 9'da 4'ünü kazanmıştır.9'da 1'ini kaybetmiştir.4 maçı ise sonuçsuzdur.

Maçları:Edit

Rakip(ler) Sonuç
Saray Şövalyeleri(On İkili Takım'la birlikte) Kazandı
Saray Şövalyeleri(Gill ve Kazarina ile birlikte) Kazandı
Shun Kazami Sonuçsuz
Marucho ve Jake(Mason ile birlikte) Berabere
Shun ve Fabia(Kazarina ile birlikte) Kazandı
Shun ile Marucho(Gill ile birlikte) Kazandı
Marucho Marukura Sonuçsuz
Savaşçılar(Gill Kazarina ve Stoica ile birlikte) Kaybetti
Dan ve Shun(Stoica ile birlikte) Sonuçsuz

Galeri:Edit

Galeri için tıklayın

Also on FANDOM

Random Wiki