FANDOM

Chan Lee
Şablon:Tnavbar

Düzenle 

Chan Lee

İlk görünüm

Bakugan Stall

Tarafından seslendirildi

Miyuki Sawashiro 

  Stephanie

Mills

Yaş

12 ( Battle Brawlers ) 15 ( Yeni Vestroia )

Okul düzeyinde

1 [ H ]

Cinsiyet

Kadın

Yarış

İnsan

Ana nitelik

Pyrus

Guardian

 Bakugan

Fourtress

görünümü  

Chan Lee ( チャン·リー Chan Ri ) (陳李) bir karakter miBakugan . O dünyanın üçüncü en yüksek sırada kavgacısı oldu.O bir olan Pyrus kavgacı ve onun Guardian Bakugan olduğunuPyrus Fourtress . O Asya kökenli olduğunu ve dövüş sanatlarında çok iyi.

İçindekiler

[ gösteri ]

Görünüm

Profil

Chan Lee Bakugan kavgacı

Chan Lee geri at kuyruğu bağlıdır orta uzunlukta siyah saçlı, vardır. O kahverengi gözleri var ve sık sık göz farı giyer.

Onu kıyafetler Hem oryantal temalı, Vietnam benzeyen ilk kıyafetao dai ve yansıtan ikinci daha modern Çin elbise. Hem kıyafetler geleneksel kırmızı-altın tema var.

Kişilik

Chan Lee, benzer bir gösteri kapalı olduğu gösterilmiştir Dan . O sıralamasında gurur ve Brawlers göstermek için tereddüt etmez.Onun en büyük sorun o aşırı güvenen olduğunu ve o bile, herkesi yenebilir düşünüyor Masquerade . Çünkü onun yüksek rütbeli, o kimse onu yenebilir inanıyor. Dan o dövmek değil ki güçlü bir sayaç ile ona sürprizler, o oldukça kibirli ses tonuyla "Hayır, sen beni yenemezsin."  Bu aşırı güven sık neden rakibini tahmini altında-ona açar onu kaybetme. O da o kolaylıkla çekersiniz inanan, naif olduğu gösterilene Masquerade . Kenara aşırı güven, o da arkadaşları için dışarı bakar ve o Brawlers yanında kavga ve gittiğinde gösterilen, onlar tarafından standları Alice 'in yardıma karşı, Gölge kanıtlayın . 

Anime

Bakugan

O gittiğinde Chan Lee ilk görünür Masquerade 's "parti" ve taşınır Vestroiakontrolü altında düşen, Naga o kullanır gibi Sessiz Çekirdek onu beynini yıkamaya enerji.

Chan Lee Bakugan

Sonra, o karşı kapalı yüzleri Dan , ama kaybeder ve Dan iyi yaptığını düşünerek yaprakları ama gizli bir silahı vardır.

O Dan, yüzler Runo ve Marucho yanında Julio ve Klaus . Marucho yapma, Ateş, Su, Işık Üçlü Düğüm ve Runo Cut-in-Saber yetenek kartı devreye girdiğinde onlar kaybedecek Drago gelişmeye. Daha sonra Naga kontrolünden kurtulmuş oldular. Diğerleri ile birlikte, Masquerade onu gönderir Fourtress için Doom Boyuta , ancak daha sonra ona iade edilir.

Daha sonra duraksayan Centorrior zaman Battle Brawlers vardır Vestroia .

O çarpıldı geliştirir Joe ve onu kaydeder Hal-G ona dövüş sanatlarını kullanarak (Dan ve Julie de yapılaneğlenceli Chan Chan ve Joe çıktığımızı söyleyerek). Serinin sonunda, onlar kalma görülür Runo ve Dan bir tarihte iken arka planda bankta oturan.

Serisinin olaylardan sonra, dünyanın beşinci en yüksek sıralanır.

Bakugan: Yeni Vestroia

İçinde Yeni Vestroia bölüm 32, o yardım etmek bir görünüm sağlar Alice savaşGölge kanıtlayın . Ancak, Alice tahrip sonra bile Hades ve mağlup DarkusFortress , onlar Gölge başka bir çıkardı kez kaybetme sona erdi Mekanik Bakugan , MAC Spider . O Joe kaydedilmiş zaman olduğu gibi, o da onun dövüş sanatları karşı (Kung-Fu) kullanılarak Alice kaydedilen Gölge kanıtlayınböbrekte ona tekme,.

O sahibi  Gauntlet o got nerede bilinmemekle birlikte, bu bölümde. O Alice kontrol için söyledim çünkü Klaus tarafından ona verildiğini mümkündür.

Bakugan

Bakugan

§  Pyrus Fourtress (370 Gs) ( Guardian Bakugan )

§  Pyrus Manion (350 Gs)

§  Pyrus Centipoid (360 Gs)

§  Pyrus Warius (330 Gs)

§  Pyrus Gargonoid (320 Gs)

Bakugan: Yeni Vestroia

§  Pyrus Fourtress ( Guardian Bakugan )

Trivia

§  Chan Lee olasılıkla Jackie adını Chan ve Bruce Lee .

§  Onun bakugan atar hemen önce, o bazı dövüş sanatları tekniği yapmak eğilimindedir.

§  Chan Lee benzer sondaj isimler, dövüş sanatı stili ve giyim ile, Street Fighter serisi Chun-Li garip benzer.

§  O bir kaç benzerlik özellikleri paylaşıyor Dan . Kavga Onlar genellikle kendi becerilerini göstermek ve hemPyrus Brawlers. O bile Dan kişilik-bilge bir kadın parodisi olabilir.

§  Ile birlikte Chan Lee, Shun , Fabia , Spectra , Dan , Jake , Mylene yanı sıra Shadow kanıtlayın fiziksel bir düşmana saldırmak için tek olanlardır.

§  Chan Lee anime boyunca sadece Pyrus kadın kavgacı olduğunu.

§  Onun Bakugan atma Bazen, Chan Lee'nin poz Goku'nun Kamehameha Wave benzer.

§  O anime görülen her savaşı kaybetmiş olmasına rağmen Chan Lee, dünyada üçüncü sıradaki savaşcısı oldu.

Savaşlar

Chan Lee, ilk on sırada yer olsa bile onun, ekrandaki tüm savaşlar kayıplar olmuştur.

Bakugan

Rakip

Sonuç

Dan Kuso

Kaybetti

Dan Kuso , Runo Misaki ve Marucho Marukura (partner

  Klaus veJulio )

Kaybetti

Masquerade

Kaybetti

Centorrior

Kaybetti

Hal-G ile (Partner Joe Brown )

Kaybetti

Bakugan Yeni Vestroia

Rakip

Sonuç

Shadow  ile (Tag Alice )

Kaybetti

Also on FANDOM

Random Wiki