FANDOM

Bilgi Edit

Açıklama Edit

Blast Elico evrimleştiği ELICO zaman Mylene attı brontes ve ELICO dışarı. Daha sonra, Gus onları dışında bulunan Vexos standı şeklinde gemi. Bir sonraki bölümde Gus Elico, Vulcan ve Brontes böylece Şok ELICO içine ELICO gelişen, gelişmeye yapmak yasak bir kart kullanılır.

Aquos Edit

Şok Elico tüm ağzını ya da hiç ağzını örten bir maske ya sahiptir. Onun altı Tentacles büyük bir kuyruk tarafından değiştirildi. O şimdi bir yerine üç kristalleri bulunur. Onun başının üzerine yüzgeç yayılmış ve onun omuz bıçakları geniş ve büyük.

Subterra Edit

O kafasına bir boynuz matkap vardır, kollarını onun yüzgeçleri kahverengi matkaplar değiştirilir, gözleri sarı yerine kırmızı, onun kristaller yerine sarı-turuncu ve onun omuz bıçakları şimdi benzer matkap mavi.

Anime Edit

Bakugan: Yeni Vestroia Edit

Blast Elico ilk görünür Spectra Yükseldi zaman, Elico kullanarak nedeniyle Gus gelişti Kaos Yetenek X ona.

In İntikam Spectra , o asistleri Rex Vulcan mücadele içinde Farbros . O onun niteliğini değiştirir Subterra - Farbros ile birleştirir onlar kadar üstünlük olsun saldırmak Sistemi . Daha sonra koruyucu ölür Gus onun için anlamı bir saldırı. O lehine dönüyor diyerek - Onu kaydetmek için Gus ve teşekkür onu kurtarmak için kendisini feda olarak Vulcan gibi, o gelişen sonra onun iradesini korumak gibi görünüyor.

  • Yetenek Kartları
    • Hidro Typhoon : 300 Transfer Gs rakipten ELICO Blast. (Aquos)
    • Gaia Böl : rakipten 500 Gs çıkarır. (Subterra)
    • Yansıma Ceket: Bu yetenek hala kullanımda olduğunda, tüm muhalifleri yeteneklerini nullifies. (Subterra)
    • Subterra Kuvvet Alive : rakibin boşa çıkarır geçit kartını ve ekibi her Subterra Bakugan güç seviyesini iki katına çıkar. (Subterra)
    • Arazi Darbe : rakipten 300 Gs ELICO Blast aktarır. (Subterra)
    • Ödüllendirerek Güç : Rakibin yeteneğini nullifies. (Subterra)
    Füzyon Yetenek Kartları
    • Gaia Booster : rakipten transferler 300 Gs ELICO Blast. (Subterra)

Oyun Edit

Blast Elico 8 Ekim O yayınlandı 2010'da Japonya'da piyasaya sürüldü Aquos , Ventus , darkus ve Pyrus'tayız .Aquos sürümü 520 Gs vardır. Darkus sürümü 500 Gs vardır. Ventus sürümü 500 Gs vardır.

Also on FANDOM

Random Wiki