FANDOM

Bilgi Edit

Açıklama Edit

Sirenoid ruhları yatıştırmak için büyülü bir lir kuşanmış denizkızı gibi Bakugan. Sirenoid gücünü artırmak ve rakiplerini yok etmek için güçlü bir dalga oluşturur. Bu hız ve hareketlilik için yunus gibi kuyruk kullanır.

Anime Edit

Bakugan Edit

Sirenoid eşi ile özel bir ilişki paylaşan Klaus Von Hertzon . O uzun, akan bornoz giyer ve o taşıdığı arp ile kendini korur. Sirenoid çoğunlukla Sirenler görünüyor veya Sirenoid bir arp nasıl kullandığı gibi herhangi bir dolambaçlı yolla denizciler o cazibesine dayanmaktadır. O ana aşık olduğunu Klaus Von Hertzon ve o Vestal yaşarken, onun açık Bakugan küre şeklinde de olsa, Klaus'un ofis akvaryumda yaşıyor. Bu o bir olduğu gerçeğini başvuranAquos Bakugan. Aquos Sirenoid onu master kavgacı, Klaus Von Hertzon ile yakın bir bağ paylaşıyor. O bir savaş kaybeder zaman onu affet etmesini ister.

Ne zaman Preyas ilk Sirenoid gördüm, o onun güzel olduğunu düşündüm. Yardımıyla becerisi Kart Anthemusa , o Doom Boyuta yanı sıra Marucho için Preyas gönderilen Limulus  ve Juggernoid. Daha sonra yanında savaşlarFourtress ve Tentaclear karşı Drago , Tigrerra ve daha sonra Preyas, ama Drago evrim zaman yenildi. O gönderilen Dan 'in Griffon Doom Boyuta. Negatif enerji etkisi altında iken Sessiz Çekirdek , onun kişiliği çok gaddar ama ondan kurtulmuş sonra, o daha sakin ve sevecen çıktı. Daha sonra yeni evrimleşmiş tarafından yenildikten sonra Doom Boyuta gönderilir Hydranoid .

Sonra Sirenoid Klaus geri geldi Vestroia Efsanevi Askerler bütün gönderilen Bakugan Dünya'ya geri Doom Boyuttan. Sirenoid alındıktan sonra onun kaleye geldiğinde, Klaus Alice savaşları. Sirenoid o savaşmayı reddediyor diye o onu gördüm sakin bir dahaki sefere hareket Klaus Alice motive yardımcı olmak için hareket olabilirdi ama, Klaus ve Sirenoid yine kazanmak olsa bile, ona korkak çağırıyor, çok kötü onu yenmek istiyor.Daha sonra hem alarak Doom Varlıkları durdurma yardımcı Hairadee ve Druman , onları saldıran Wave Zorlamao hızla bir rövanş kaybeder Sessiz Çekirdek tarafından pompalanan sonra kazandı ama. Daha sonra mücadele asist Rabeeder ile Alpha Hydranoid ve Juggernoid ama Rabeeder kullanıldığında kaybetti Terra Crunch . Daha sonra kalan dooming Varlıkları mücadele diğer Brawlers çoğu yardımcı oldu.

Bakugan: Yeni Vestroia Edit

Sirenoid görülür Vestals Invasion Vexos tüm Bakugan yakalamadan önce onu arp çalmaya. Kurtulduktan sonra Direniş kendi yollarına gitmek izlerken, o, yine onun arp çalmaya görülmektedir.

In Reunion , Sirenoid yine onun arp çalmaya görülmektedir.

In Siren tarafından kaydedilen o gittiğinde, Sirenoid sonra Klaus biraraya gelmiş Vestal ve yardım en Ace 's yenilgi Mylene . Klaus onu zafer onu tebrik, o korkak bir şekilde kızarıyor. Nedense, Klaus balık kabında Sirenoid tutar. O da gün boyunca o katılmak zorundadır herhangi bir toplantı ve olaylar ona bildiren, Klaus'un sekreter olarak görür.

Yetenek Kartları
  • Devora Anthemusa : rakibin yeteneğini boşa çıkarır ve 300 ekler Gs Sirenoid için.
  • Nihai Neptün : rakibin yeteneğini boşa çıkarır ve Sirenoid 200 Gs ekler.
  • Anthemusa : Sirenoid onun kapısı karta tüm rakiplerini çekiyor. Rakipler aynı takımdan iseniz Ayrıca, kendi G-Power Triple Battle ile ilgili gibi birleştirmek değil.
  • Ödüllendirerek Dalga ( Rüzgar / ödüllendirerek Rüzgar Zorlama / Wave Zorlama Sirenoid 100 Gs ekler:).
  • Dalış Mirage : herhangi bir farklı için Sirenoid taşır Kapısı Kart ve açılmasını engeller.
  • Deep Sea Dive : Rakibin yeteneğini nullifies.
  • Dalgalanma Kalkan : rakipten 400 Gs çıkarır.

Oyun Edit

Sirenoid B1 Bakugan olarak yayımlanan ve daha sonra B2 BakuPearl olarak yayımlanmıştır. Haos sürümü 460 veya 490 Gs vardır. Aquos versiyonu 620, 630, 480, 460, veya 430 Gs mevcuttur Gs . Darkus sürümü 630 veya 550 Gs vardır. Subterra varyasyon 580, 530 ya da 390 Gs ile gelebilir.

Japonya, BCV-02 onun Aquos versiyonunda 250 Gs veya 450 Gs ile birlikte geliyor.

Trivia Edit

  • Sirenoid adı bir Siren andıran, sözde kadının şeklini aldı ve onların büyüleyici sesleri ile denize denizcileri sokulmuş Yunan mitolojisinde güzel yaratıklar. Onun adı da kaynaklanıyor olabilir  Sirena , denizkızı için İtalyanca bir kelime.
  • Sirenoid benzer Harpus çok benzer top biçimler gibi.
  • O bazı benzerlikler vardır Monarus topu ve Bakugan formda hem de.
  • Onun yeteneği,  Anthemusa Roma şairler Sirenler pusuda düşündüm adalar küçük bir grup geliyor. 

Also on FANDOM

Random Wiki