FANDOM

Kişilik Edit

O çok saygısız olduğunu ve insanlar "chumps", hatta kendi takım arkadaşlarını, o çift hanelere çağırır, özellikle Billy çağırır. O da bir Bakugan atar saygısız ve bir tüzük üzerinde tek ayak üzerinde duran, çok akrobatik olması umulur. Harpus o ve gibi kaba olarak sadece saygısız Skyress Komba kendisine kaybeder önce Shun olduğu gibi. Komba ikinci kez Shun kaybeder sonra o çok daha saygılı Shun doğru olur ama yine de başkalarına karşı oldukça saygısızlıktır.

Hikayesi Edit

Bakugan Edit

O, kölelerinin biriydi Masquerade , o da biridir Julie Bakugan Vadisi 'nin komşuları ve hayatları. Komba ve Shunsavaş iki kez Komba kaybeder iki kere, Komba arasında bir etiket düello olan birinci Billy'e karşı Shun ve Julie .Dahaki sefere o Shun İntikam istiyorum yapım sıralamasında onu geçti ve o birinde bir tek onu meydan olduğunu anlar. Komba savaşlar mücadeleyi Shun ikinci kez tamamen tek taraflı olduğunu. Kolayca Shun aslında sadece uzak yeteneği darbe kullanmadan savaşmadan Komba en Bakugan iki yendi. Komba öfkeli ve Harpus atar ve hızlı bir şekilde üçlü Ventus combo yenildi. Shun arkadaşlar için ihtiyaç açıklar sonra, onun öğretmeni olmak Shun için yalvarır ve onu o andan itibaren Shun Usta çağırır.

Bakugan: Yeni Vestroia Edit

In Dunes Duel , Komba kısaca gösterilen Sezon 1 geri çekilen grup fotoğraflarından görünür Dan .

Trivia Edit

  • O önünde Billy ile göründüğünde Brawlers biri olduktan sonra, Masquerade 's uşaklarının, Julie Komba komşularının biri olduğunu işaret ediyor. Komba olur sonra Fakat Shun 's "öğrenci" ve Masquerade bırakır, onlar onu eve geri almak, ama onlar Kenya götürün. O taşındı mümkündür, ya da bu yaptıkları sadece bir hatadır.
    • Ancak, o Japonca sürümünde Brezilyalı
  • O, "Shun çağırır Shun-nii "Japonca sürümünde. ("Nii" "ağabeyi" anlamına gelir)

Bakugan Edit

  • Ventus Harpus ( Guardian Bakugan )
  • Ventus El Condor
  • Ventus Arı Forvet

Also on FANDOM

Random Wiki