FANDOM

Mira Clay
250px-Image20

İlk görünüş

Vestalların İstilası

Yaş

15 (NW)

17(MS)

Cinsiyet

Bayan

Irk

Vestal

Ana özellik

Subterra

Koruyucu Bakuganı

Magma Wilda (eskiden)

Roxtor(eskiden)

"Aklını mücadelenden,gözlerini düşmanından ayırma"

Mira Clay

Ön Tanıtım:Edit

Mira Clay (orijinal version: Mira Fermin (ミラ・フェルミン Mira Ferumin)) Bakugan Savaşçıları Direnişi'nin lideridir.Direniş'in Subterra oyuncusudur.Bakuganların duyarlı ve akıllı varlıklar olduklarını öğrenince Krala ve Vexoslara karşı gelmiştir.Daha sonra gruba Ace'i,sonra Baron'u ve son olarak Dan,Marucho ve Shun'u dahil etmiştir.Koruyucu Bakuganı Thunder Wilda'dır.27.Bölümde Subterra Özellik Enerjisini alan Wilda Magma Wilda olmuştur.Dan'e aşık olduğu düşünülsede aslında Mira Ace'i sevmektedir.

New Vestroia:Edit

Mira ilk olarak New Vestroia'nın Vestallar'ın İstilası isimli 1.Bölümünde görülmüştür.Bu bölümde Dan ile beraber Volt ve Lync ile savaşmıştır.2.Bölümde ise Mira Vestallar'ın Vestroia'yı nasıl işgal ettiklerini anlatmış ve Vexoslaro Dan ve Marucho'ya tanıtmıştır.

3.bölümde Baron'a Shadow ile savaşması için cesaret vermiştir bu onun iyi bir lider olduğunu gösterir.Bu bölümde Mira'nın bir kolyeden abisi Keith'in resimine baktığı görülmüştür.4.Bölümde Marucho ile Mylene'in savaşında Marucho yenilmek üzereyken Marucho'yu kurtaran Shun'u yüzündeki maskeden abisi Keith sanmıştır.

5.Bölümde Gus Dan'e meydan okuyunca Dan'e savaş konusunda birkaç tavsiye verir.6.bölümde daha önce abisi sandığı Marucho'yu kurtaranın Shun olduğunu öğrenir.

7.bölümde babasını ürettiği mekanik bakugan Altair'i kullanan Lync'e karşı maç yapar bu maçın ortasında Altir arızalandığından Mira'nın bu maçı sonuçsuz kalır.8.Bölümde ise Ace ve Shun Alpha Şehri Turnuvasında maç yaparken boyut kontrollerini kapatmak için plan yapmıştır.

9.Bölümde Dan Marucho ve Baron ile birlikte Boyut Kontrolleri binasına girmiştir Marucho ve Baron ile Dan'e zaman kazandırmak için nöbetçileri oyalamıştır.10.bölümde ise Runo Boyut Kapısıyla Dünya'ya geri dönerken Spectra Lync ve Gus onun peşinden gidince Mira Dan ve Baronda onların arkasından gitmiştir.

12.Bölümde Dan Baron ve Mira'ya Dünya'yı gösterirken Mira ve Julie Lunaparkta Spectra ve Gus ile karşılaşır.Mira Gus ile maç yapar ve maçı kazanınca Spectra maskesini çıkarır ve Mira Spectra'nın abisi Keith olduğunu öğrenir.19.Bölümde Dan ve savaşçılar Apollonir'in Boyut gücünü kullanarak Vestroia'ya gideceklerdir Mira bunu Keith'e söyler.Savaşçılar tam Boyut Kapısına girecekken Spectra gelir Mira'da Spectra Gus ve Lync ile birlikte Vestroia'ya geri döner.

20.Bölümde Spectra ve Cyborg Helios'e karşı maç yapar Mira bu maçı kaybedince artık tamamen Vexos üyesi olur.22.Bölümde Mira Gus ile birlikte Dan ve Ace'e karşı maç yapar.Bilerek maçı kaybeder ve tekrar Direnişe katılır.

26.Bölümde ise Shun ve Marucho ile birlikte Vest Sarayına girip heykele dönüştürülen bakuganları kurtarırlar.27.Bölümde Vestal'da Bakuganları serbest bıraktıktan sonra Dünyaya Savaşçıları ziyarete gelir bu bölümde Zenoheld'le savaşan Kadimler'den Clayf'ın Subterra Enerjisi Wilda'ya aktarılır.

31.Bölümde Vestal'a geri dönen Mira burada Spectra ile karşılaşır Dan ve Marucho ile birilkte Spectra'ya karşı maç yaparlar.34.Bölümde Dünyaya gelen Lync ve Mylene'e karşı Runo ile birlikte maç yapar fakat Mira yenilir ve Wilda'nın Subterra Enerjisini Vexoslar alır.

41.Bölümde ise Hydron ve Zenoheld'e karşı Spectra ve Dan ile birilkte Pyrus Enerjisinin korumak içun maç yapmıştır.Bu maçı alan tuzaklı olduğundan dolayı kaybetmiştir.42.Bölümde Zenoheld Pyrus Enerjisini'de alıp BT Sistemini çalıştırınca Spectra ve Savaşçılarla Vestroiaya gitmiş ve Vestroia'daki bakuganları korumak için onları Dünyaya göndermiştir.

44.Bölümde Spectra ve Dan ile son bir savaş yapınca Spectra Direnişe Mira'nın yanına katılmıştır.48.Bölümde ise Mylene ve Shadow Zenoheld için Bakugan Savaş Ekipmanı bilgisini almak için Marucho'nun evine gelirler Mylene Mira'yı rehin alır Keith'in küçük bir oyunuyla Mylene ve Shadowla beraber Mira ve Keith İnterspace'e ışınlanır.Mylene ve Mira burada maç yaparlar Mira Mylene'i yener ve Mylene Ölüm Topunu atınca İnterspace kendi içine kapanır Mira ve Keith son anda oradan çıkarlar.

50.Bölümde Keith tek bayına Ana Saray'a Zenoheld'in Alternatifi çalıştırmasını durdurmak için gidince Mira Keith için endişelenir ve Saray'ın koordinatlarını bulmaya çalıyırlar.51.Bölümde Saray'ın koordinatlarını bulunca Savaşçılarla beraber Mira Keith'e yardıma gider.

Son Öfke isimli 52.Bölümde ise Mira ve Keith Saraya girip orada Profosör Clay'i bulurlar onu gelmeye ikna ederler fakat yolun yarısında Profosör Clay geri döner Mira onu kurtarmak istesede moloz yığınını dağıtmak için zaman olmaz ve Alternatf patlar.Veda sahnesinde Mira Dan Shun ve Marucho'ya veda eder.Ve diğerleriyle Vestal'a döner.

Mechtanium Surge:Edit

Ses'in Yankısı bölümünde Ace ve Baron ile birlikte New Vestroia'da çekilmiş bir fotoğrafta ilk kez görülmüştür.

Kötücül Varış bölümünde yani 27.Bölümde ise o Julie beraber yeni kıyafetleri ve yeni haliyle görülmüştür.Yeni bakuganı Subterra Roxtor'da ilk bu bölümde gözükmüştür.

İmkansız Kombinasyon adlı 31.bölümde ise Marucho ile birilkte Wiseman'a karşı maç yapmıştır.Ve bu bölümde yaralanmıştır.Bu bölümden Roxtor'u Marucho'ya vermiştir.

Düşman Müttefikler bölümünde Mira yeni Savaş Takımları yapmıştır.Mira daha sonra hastaneden Kato ve Runo ile birilkte Savaş Takımları yapmıştır.

BakuganlarıEdit

Bakugan Savaşçıları: Yeni VestroiaEdit

  • Subterra Wilda (Koruyucu Bakugan)
  • Subterra Thunder Wilda (Koruyucu,serinin başlangıcında evrimleşti.).
  • Subterra Magma Wilda (Koruyucu,27.bölümde özellik enerjisini Clayf'ten aldıktan sonra evrimleşti.) (Şimdilik Vestal'da)
  • Subterra Baliton (Bakugan Tuzağı)
  • Subterra Verias (Geçmişi gösteren bir sahnede)
  • Darkus Dark Hound (Test etti ve Dan tarafından alındı.)
  • Subterra Grakas Hound (Test etti ve Dan tarafından alındı.)
  • Pyrus Spyderfencer (Test etti ve Dan tarafından alındı.)
  • Pyrus Scorpion (Dan'e verdi)
  • Darkus Percival (Ace'e verdi)

Bakugan: Mechtanium SurgeEdit

  • Subterra Roxtor (Koruyucu Bakugan) (Marucho'ya verdi.)
  • Aquos Blasterate (Battle Suit) (Marucho'ya verdi.)
  • Pyrus Doomtronic (Battle Suit) (Dan'e verdi.)
  • Haos Doomtronic (Battle Suit) (Dan'e verdi.)
  • Pyrus Defendtrix (Battle Suit) (Dan'e verdi.)
  • Haos Combustoid (Battle Suit) (Dan'e verdi.)
  • Aquos Clawbruk (Battle Suit) (Marucho'ya verdi.)
  • Ventus Fortatron (Battle Suit) (Shun'a verdi.)

Önemsiz Bilgiler:Edit

  • Onun saç şekli Lync ile aynıdır sadece renkleri farklıdır.
  • Mira Ace'e göre onu yenen ilk savaşçıdır.
  • Spectra bazen Mira'ya Mira Fermin der bu Mira'nın adının Japon animesindeki versiyonudur.
  • Mira Gus'a benzemektedir.Hem Spectra/Keith için endişelenmesi ile hem de ikisininde Subterra özellğini kullanması ile birbirlerine çok benzerler.
  • Mira 19.bölümde Direnişi bırakıp Vexos'a katılana kadar Direniş'in lideridir.

New Vestroia Maçlar:Edit

Rakip(ler) Sonuç
Volt Luster ve Lync Volan(Dan ile birlikte) Kazandı
Lync Volan Sonuçsuz
Keith Clay(Geçmişte) Kaybetti
Gus Grav Kazandı
Ace Grit(Geçmişte) Kazandı
Spectra Phantom Kaybetti
Dan ve Ace(Gus ile birlikte) Kaybetti
Spectra Phantom(Dan ve Marucho ile beraber) Kazandı
Mylene ve Lync(Runo ile birlikte) Kaybetti
Hydron ve Zenoheld(Spectra ve Dan ile birlikte) Kaybetti(Fakat alan tuzaklıydı)
Mylene Pharaoh Kazandı
Zenoheld(Direniş ve Hydron ile birlikte) Kazandı

Mechtanium Surge Maçlar:Edit

Rakip(ler) Sonuç
Wiseman Kazandı

Also on FANDOM

Random Wiki