FANDOM

Stoica
250px-Stoica GI

İlk Görünüş

Maske Düşüyor

Yaş

Öldü

Cinsiyet

Erkek

Irk

Gundalialı

Ana Özellik

Aquos

Koruyucu Bakugan

Lythirus

Seslendiren

Gökhan Akçakara

"Eminim onu daha zorlu bir rakip sandın Nurzak ama yanıldın o benim."

Stoica

Ön Tanıtım:Edit

Stoica On İkili Takım'ın Aquos savaşçısıdır.Bakuganı Lythirus'tur.Ekipteki takım arkadaşı Airzel'dir.38.Bölümde Dragonoid Colossus ile savaşırken Phantom Dharak tarafından öldürülmüştür.

Genel Bilgi:Edit

Stoica ilk olarak 2.bölümde Airzel ve Nurzak'la birlikte İmparator Barodius'un önünde diz çökerken görülmüştür.

14.Bölümde Stoica Neathia savaşında Marucho'ya karşı savaşmıştır.Fakat Drago ve Dharak yan yana gelince Kutsal Küre Gundalianları Gundalia'ya ışınlamışlar ve bu maç sonuçsuz kalmıştır.

16.Bölümde Jesse ile birlikte Fabia ve Dan ile Neahia ormanında maç yapmışlardır Stoica bu maçı kaybetmiştir.Stoica bu bölümde ilk kez Savaş Donanımı kullandı.

18.Bölümde ise Kazarina'da yenilince bu yenilginin suçunu Jesse ve Lenaya atmışlardır.

22.Bölümde ise Ren ile birlikte Bakugan Interspace'e İmparator için asker toplamaya gelmişlerdir.Stoica bu bölümde insan formuna girmiştir.

24.Bölümde Neathia'nın ikinci kalkanını yoketmek için On İkili Takımla beraber saldırmıştır.Stoica'da Gill ile birlikte Jake ve Marucho'ya karşı savaşmıştır.

32.Bölümde Kazarina ile birlikte Nurzak ve Fabia'ya karşı savaşmışlardır.Savaş ortasında Kazarina gitmiş ve Stoica Nurzak ve Fabia'yı tek başına yenmiştir.

34.Bölümde Shun ile maç yapmıştır.

35.Bölümde Stoica'nın Shun ile olan maçı sonuçsuz kalmıştır.

36.Bölümde ise Savaşçılar'ın Neathia'ya yardıma gitmemeleri için On İkili Takımla birlikte Savaşçılarla savaşmıştır.Daha sonra o da Airzel ile birlikte Neathia'ya gitmiştir.

37.Bölümde Neathiaya gitmeden önce Stoica Airzel ve Gill'i Kazarina hakkında konuşurken görür.Airzel'e Gill'in Gundalia'da Kazarina'yı öldürmek için kaldığını söyletir ve İmparator Barodius'da bunu duyar.

38.Bölümde Neathia savaşında Stoica Dragonoid Colossus'u yakalar fakat Phantom Dharak Dragonoid Colossus'a ateş edince Stoica ve Lythirus'ta Dragonoid Colossus ile birlikte ölür.

Önemsiz Bilgiler;Edit

  • Stoica insan formu görünen tek On İkili Takım üyesidir.
  • Stoica saç rengi ile özelliği uyuşmayan tek On İkili Takım üyesidir.(Özellik Aquos Mavi'dir fakat saçı Sarı'dır.)
  • Stoica Phantom Dharak Dragonoid Colossus'u vururken onu'da vuruncaya kadar Barodius'a ve onun Bakuganı'na hep sadıktır.
  • Stoica Bulgarca kadın ismidir.

Maçları:Edit

Rakip(ler) Sonuç
Saray Şövalyeleri(On İkili Takımla birlikte) Kazandı
Marucho Marukura Sonuçsuz
Dan ve Fabia(Jesse ile birlikte) Kaybetti
Jesse Glenn(Kazarina ile birlikte) Kazandı
Marucho Marukura Kazandı
Nurzak ve Fabia(Kazarina,Jesse.Lena ve Zenet ile birlikte) Kazandı
Shun Kazami Sonuçsuz
Savaşçılar(Gill,Kazarina ve Airzel ile birlikte) Kaybetti
Dan ve Shun(Airzel ile birlikte) Sonuçsuz

Galeri:Edit

Galeriye gitmek için tıklayın

Also on FANDOM

Random Wiki